Przejdź do treści

PROGRAM

równolegle z częścią merytoryczną odbywają się targi branżowe. zapraszamy na stoiska

Powitanie Gości / co nowego w Stowarzyszeniu / krótka prezentacja Partnerów Strategicznych: Flatte / Robert Jarczyński / MIESZKANICZNICY POMAGAJĄ I MAGDALENA ANDLER

Sebastian Bruski inwestuje i pomaga innym inwestorom, swoją karierę w branży nieruchomościowej rozpoczął w 2017 roku. Jest założycielem i współtwórcą marki Niron Invest Group, gdzie nadaje kierunek inwestycjom, skupiając się na kreowaniu nowych strategii inwestowania w nieruchomości. Jego pasja do biznesu i dążenie do celu przy ciągłym podnoszeniu poprzeczki wynikają z wieloletniej kariery sportowej, która wykształciła w nim ducha rywalizacji i determinację. Sebastian łączy doświadczenie sportowca z biznesową wizją, prowadząc udane projekty inwestycyjne na Cyprze południowym i w Polsce.

Karolina Lewinska rozpoczęła swoją karierę jako udziałowiec w spółce dystrybucyjnej, by stać się współzałożycielką i prezeską Niron Invest Group. Biznes to jej drugie imię. Aktywnie działa na rynku nieruchomości w Polsce i na Cyprze, inwestując oraz pomagając innym dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, Jej priorytetem jest ochrona i dywersyfikacja kapitału oraz budowanie stabilnej przyszłości dla inwestorów i ich bliskich. Wierzy, że pasywne przychody z nieruchomości są kluczem do osiągnięcia tego celu.
Nieustannie poszukuje nowych wyzwań i dąży do perfekcji, kierując się wyczuciem estetyki. Odpowiedzialna za strategię rozwoju Niron Invest Group, stawia na jakość i wyjątkowość oferowanych nieruchomości.
Południowy klimat, który nosi w sercu, napędza jej działania na Cyprze. Tam tworzy bezobsługowe rozwiązania inwestycyjne w nieruchomości, idealne dla osób ceniących komfort i bezpieczeństwo. Misją Karoliny jest budowanie silnej, międzynarodowej marki Niron Invest Group o globalnym zasięgu. Pragnie pomagać ludziom w mądrym inwestowaniu i zapewnieniu stabilnej, spokojnej przyszłości.

Wojciech Woźniczka Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2013 roku. Autor bestsellerów NEGOCJUJ! i NEGOCJUJ 2. Prowadził szkolenia ze sprzedaży i negocjacji dla największych firm w kraju, m.in. dla PKO BP, PZU, Facebook, Tesco Polska, Alior Banku, Getin Noble Banku, UPC Polska, Tchibo, Open Finance, Leroy Merlin, Play i wielu innych.​

Paweł Preisner deweloper z 23-letnim doświadczeniem. Właściciel Szklane Tarasy, Hotelu Bacówka Radawa & SPA****, oraz Wioski Wakacyjnej Radawa. Twórca Akademii Dewelopera. Oddał do użytkowania ponad 1100 nieruchomości.​

Tomasz Laskowski Prezes zarządu Założyciel, główny akcjonariusz oraz Prezes Inside Park S.A. Certyfikowany doradca nieruchomości, szkoleniowiec oraz lider Stowarzyszenia Mieszkanicznik. Doświadczony przedsiębiorca, wizjoner widzący szczyty oraz znający drogę pod górę. Autor książki „Coś o nieruchomościach​

Anna Niecikowska i Grzegorz Grabowski Inwestowanie w nieruchomości to nabywanie, posiadanie i zbywanie nieruchomości na wynajem i na handel. Na każdym etapie można popełnić błąd, a niektóre błędy mogą Cię sporo kosztować. W naszej prezentacji opowiemy o tych najczęstszych błędach podatkowych i prawnych, także o tym, jak ich uniknąć​

Grzegorz Grabowski - Uznany w środowisku Ekspert - Założyciel i współwłaściciel Kancelarii Wynajmistrz.pl Skupia się na obsłudze klientów prowadzących najem, podnajem, handel nieruchomościami, deweloperkę, noclegi dla turystów, pośrednictwo. Prowadzi bloga o nieruchomościach, ich rozliczaniu i podatkach, pokazując rozwiązania praktyczne, ułatwiające życie osobom działającym w branży nieruchomości.

Robert Kuliga
MODERATOR DEBATY

Magdalena Ruszkowska-Cieślak

Maciej
Gołębiewski

Patryk
Sołtysiak

Karolina Pawłowska i Adam Grosicki
"Dyskusja praktyka z prawnikiem o tym jak inwestorzy mogą zarabiać więcej poprzez udziały w nieruchomościach"

Robert Jarczyński Absolwent Uniwersytetu Ekonominego we Wrocławiu, Szkoły Głównej Handlowej, w Warszawkie, Wyższej Szkoły Gospodarownia Nieruchomościami, Uczelni ASBIRO. Prezes zarządu, inwestor, rentier, autor książki Żyj z najmu, wykładowca akademicki, szkoleniowiec. Aktywny inwestor na rynku nieruchomości od 2012 roku.

Artur Kucharzyk Od 10 lat w biznesie podnajmu i zarządzania. Obsługuje ok. 300 mieszkań i 4000 najemców. Prowadzi firmę Develocus, zarządzającą najmem i podnajmem oraz budującą pasywny portfel nieruchomości dla inwestorów w 8 oddziałach w Polsce.​

Elżbieta Liberda Specjalizacja: prawo nieruchomości, udziały, trudne nieruchomości, podziały majątku i spadków. Prelegent największych wydarzeń branży nieruchomości. Wykładowca prestiżowych Uniwersytetów – Polska Akademia Nauk, Katolicki Uniwersytet Lubelski, MBA Nieruchomości uczelni ASBIRO. Ekspert prawny Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa.

Dawid Dowbusz Polski lider inwestowania na brytyjskim rynku nieruchomości. Właściciel ponad 20 spółek zajmujących się inwestycjami, wynajmem, remontami i edukacją. Deweloper, aktualnie budujący 77 mieszkań.

Poprowadzi:
ARTUR KUCHARZYK

20:30  wystawna kolacja
21:10  Power Speech – Arkadiusz Tancula
21:30  Gala MR24 – I Etap
22:15  Występ artystyczny
22:20  Gala MR24 – II Etap
23:30  Jubileuszowy TORT
23:45  Występ Gwiazdy Wieczoru – Klaudia Szmidt
00:00  Zabawa taneczna
04:00  Zakończenie

prowadzący glę

MAGDALENA ANDLER
WALDEMAR SOTNICKI
ŁUKASZ SPRARZYŃSKI
KLAUDIA SZMIDT
ARKADIUSZ TAŃCULA

FOTObudka 360; i wiele innych atrakcji dla chcących się bawić

Maciej Gołębiewski. Founderdobregonajmu.pl Od ponad 20 lat podąża drogą zawodową w kierunku coraz większej wolności. Od 2016 inwestor na rynku nieruchomości. Zbudował wolność finansową w oparciu o biznes nieruchomościowy. Jego oczkiem w głowie jest najem na pokoje dla studentów.· Zarządza w Warszawie portfelem 1500 pokoi w 301 mieszkaniach · Co miesiąc produkuje 4 gotowce inwestycyjne · Wygenerował 72 mln przychodu z czynszów najmu · Obsłużył 10.075 najemców · Teraz skaluje firmę tworząc holdingPasjonat rodziny, ojcostwa, nieruchomości i rozwijania biznesów. Szczęśliwy mąż i ojciec 5 dzieci.

Co podczas warsztatu? · Dane zamiast anegdot… OBIEKTYWNY OBRAZ RYNKU najmu· Trendy z którymi się zmierzymy… JAK NA NICH SKORZYSTAĆ, a nie stracić?· Inwestor czy przedsiębiorca… czyli NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE jakie musisz sobie zadać· Dostosuj się albo giń… co każdy z nas może zrobić BY POPRAWIĆ SWÓJ NAJEM?

Dariusz Wierzbicki
Od ośmiu lat związany z rynkiem energetycznym, posiada bogate doświadczenie w sprzedaży energii i gazu oraz obsłudze klienta. Obecnie pełni funkcję Managera ds. Rozwoju Biznesu i Wsparcia Sprzedaży w firmie Fortum, gdzie odpowiada za rozwój kanałów oraz wsparcie sprzedaży w segmencie klientów indywidualnych. W swojej karierze pracował także jako trener, wspierając zespoły sprzedażowe i pomagając im lepiej rozumieć potrzeby klientów i specyfikę rynku.

Patryk Sołtysiak Moim celem jest nie tylko osiąganie zysków, ale przede wszystkim dostarczanie wartości moim klientom. Kieruję się zasadą, że inwestowanie w nieruchomości to nie tylko transakcje, ale przede wszystkim budowanie trwałych relacji i zaufania. Moje doświadczenie, zdobyte początkowo na rynku wtórnym, pozwoliło mi przejść na wyższy poziom inwestowania na rynku pierwotnym, gdzie z sukcesem zrealizowałem ponad 100 projektów.

Cześć, nazywam się Piotr Saderski i zajmuję się układaniem firm zarządzających najmem długoterminowym. Automatyzuję i optymalizuję procesy tak, aby uzyskać większy zysk przy tych samych nakładach pracy i kosztach. Przy tym uwalniam czas przeznaczony dla siebie.Mogę Wam pomóc poprzez: Konsultacje online (w tym te bezpłatne) Audyty prowadzonych działalności Szkolenia online oraz stacjonarnePomogę Ci z takimi problemami jak: Brak czasu na rozwój osobisty Codzienne telefony od najemców z tymi samymi pytaniami Cykliczne telefony od właścicieli z pytaniami o płatności Przepalone godziny na rozliczanie mediów lub czynszy w arkuszach excelowychObecnie w firmach w którym jestem współudziałowcem udało mi się to zrobić. Moi klienci, którym to pokazałem też widzą różnicę - wejdź na piotrsaderski.pl i sprawdź sam.

ZBIGNIEW DOBRYNIN

Paulina Benda

O bezpieczeństwie najmu krótkoterminowego. 

Najczęstsze, najtrudniejsze i najśmieszniejsze przypadki związane z krótkim terminem.
Historie z życia wzięte,
które mogą Cię zaskoczyć lub czegoś nauczyć. 1. Rozumienie zagrożeń związanych z najmem krótkoterminowym.Omówienie najczęstszych zagrożeń i ryzyka związanego z wynajmem krótkoterminowym, takich jak zniszczenia mienia, nieopłacone rezerwacje czy problemy z gośćmi. 2. Przykłady trudnych sytuacji i ich rozwiązania. Prezentacja najtrudniejszych przypadków, które miały miejsce w wynajmie krótkoterminowym, wraz z propozycjami skutecznych strategii ich rozwiązania. Uczestnicy poznają historie, które ilustrują wyzwania, jakie mogą napotkać. 3. Humorystyczne przypadki z praktyki. Podzielenie się zabawnymi anegdotami z życia, które podkreślają absurdalność niektórych sytuacji. Tego typu historie mogą być edukacyjne, a także wprowadzić luźniejszą atmosferę do dyskusji. 4. Ochrona właściciela. Informacje na temat dostępnych narzędzi prawnych i procedur, które mogą pomóc właścicielowi  w przypadku sporów z gośćmi. Te punkty mogą pomóc uczestnikom w lepszym zrozumieniu ryzyka związanego z wynajmem krótkoterminowym oraz w nabyciu praktycznych umiejętności, które przydadzą się w codziennej praktyce.

mgr inż. Magdalena Andler TRENER SPÓJNEGO WIZERUNKU, MISTRZ W ZAWODZIE WIZAŻYSTA STYLISTA, KOLORYSTKA, PERSONAL SHOPPER, SZKOLENIOWIEC, FOTOGRAF
Swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami potrafi sprawić, że codzienne komponowanie wizerunku staje się łatwe, intuicyjne i spójne z potrzebami, a garderoba dopasowana do sylwetki, kolorytu i preferowanego stylu a także aktywności wykonywanych w ciągu doby. Jej holistyczne podejście bazuje na nauce samoakceptacji i poznawaniu własnego ciała, co pozwala zwiększyć pewność siebie. Ma swój udział w dwóch książkach- „Diamenty kobiecego biznesu-kobiety, które zmieniają świat” pod red. Ilony Adamskiej oraz „Home staging” Martyny Szczawińskiej. W 2020 r. odebrała statuetkę LWICY BIZNESU - wygrana największą ilością głosów w plebiscycie organizowanym przez magazyn LAW BUISNESS QUALITY.

Maciej BisDoświadczenie zdobyte jako przedsiębiorca i inwestor przekłada na skalowalne zyski. W branży nieruchomości od 2016 r. (flipy, wynajem, kwatery).Szukając sposobów na lepsze inwestowanie, jako pierwszy w Polsce podjął się analizowania rynku nieruchomości pod kątem flipów. Na początku na własny użytek, później dla szerszego grona inwestorów w Polsce i za granicą. W 2019 r. zautomatyzował flipowanie i w pełni zajął się biznesem. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje, pomagając inwestorom profesjonalizować działania. W rezultacie zyskują nie tylko wolność finansową, ale i czasową.Prowadzi firmę konsultingową Zazzle Consulting (https://zazzle-consulting.pl) i agencję pośrednictwa nieruchomości na Cyprze Północnym Zazzle Estate (https://zazzle.estate).

Zawartość merytoryczna warsztatu:· Czym są i czym się różnią: procesy w firmie, procedury, listy kontrolne?· Jak ich użyć, aby uzyskać efekt?· Zasady opisywania procesów i procedur, tak aby były klarowne i prowadziły do konkretnego efektu· Programy, w których tworzy się procedury - ile kosztują, jakie są ich wady i zalety?· Jak docelowo może wyglądać poukładana firma?· Co zmieniło się na lepsze, kiedy poukładałem procesy w swojej firmie?· Czy to normalne, że pierwsza, druga, trzecia próba poukładania procesów kończy się fiaskiem/niepowodzeniem?· Jakie obawy mają osoby układające procesy w swojej firmie? Jak sobie z nimi radzą? Jak to było u mnie i co zrobiłem?· Opowiem Ci moją historię. M.in. jaka prosta rzecz pozwoliła mi uwolnić 6 godzin dziennie (!).

Michał Kosior – poliglota znający 5 języków obcych, inwestor, deweloper oraz właściciel agencji nieruchomości 108estate.pl z siedzibą w Krakowie. Jego głównym celem jest budowanie majątku w perspektywie długoterminowej w oparciu o nieruchomości. Prywatnie dąży do życia w zgodzie z samym sobą oraz tworzenia ambitnych projektów z ambitnymi osobami.

PODCZAS WARSZTATÓW NAUCZYSZ SIĘ: Jak kupić pierwszą nieruchomość bez kapitału – Praktyczne strategie i metody na pozyskanie swojej pierwszej nieruchomości, nawet jeśli nie posiadasz dużych oszczędności. Wykorzystanie zdolności kredytowej do budowania majątku – Jak zarządzać kredytem, aby bezpiecznie i efektywnie pomnażać swoje zasoby w nieruchomościach. Zakup budynków kontra zakup mieszkań – Analiza wyzwań i korzyści związanych z kupowaniem większych nieruchomości w porównaniu do zakupu pojedynczych mieszkań. Skalowanie majątku w nieruchomościach – Praktyczne wskazówki na temat rozszerzania portfela nieruchomości, od pierwszego mieszkania po budynki komercyjne. Tworzenie sieci kontaktów i współpracy z inwestorami – Jak networking może przyspieszyć rozwój majątku w nieruchomościach.

Uczestnicy warsztatu wraz z prowadzącą rozłożą najbardziej ryzykownego najemcę na czynniki pierwsze i nauczą się: 1. Jakie ryzyka stwarzają najemcy? 2. Czym się kierować w ocenie potencjalnego najemcy? 3. Jakie zabezpieczenia umowy najmu zastosować i kiedy? 4. Jakie ryzyka występują w trakcie trwania umowy najmu i jak sobie z nimi radzić? 5. Czy koniec umowy najmu to koniec problemów?

Prowadząca: ANNA GRYBEL-KLOC

Od 20 lat pracuje w branży nieruchomości mieszkaniowych na wynajem. Zaczynała w Wielkiej Brytanii jako analityk inwestycji w regionie CEE, a od 2011 roku jest managerką i liderką polskiego oddziału Sim Property – firmy zarządzającej najmem długoterminowym, która ma w swoim portfolio ponad 500 mieszkań w zarządzaniu. Jest licencjonowanym pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. Specjalizuje się w: zarządzaniu najmem, wynajmie i sprzedaży nieruchomości, negocjacjach, analizie rynku oraz współpracy z inwestorami indywidualnymi i PRS. Jest ekspertką od operacji, tworzenia procedur i budowania zespołów zarządców najmu. Pracuje stacjonarnie w siedzibie firmy w Krakowie, ale nadzoruje także odziały w pozostałych miastach w Polsce m.in. w: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie i na Śląsku.

Jan Lessaer
Dyrektor Pracowni Projektowej – architekt i urbanista, absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach na Wydziale Architektury. Od lat związany z biurem projektowym PANOVA STUDIO (będącym częścią firmy P.A. NOVA SA), którego jest dyrektorem od roku 2020. Architekturę to jego pasja, stara się łączyć artystyczną stronę projektowania z biznesem. Pasjonat BIM i projektowania parametrycznego. W wolnych chwilach zajmuje się designem, wzornictwem i fotografią.

Marcin Szewczyk
Dyrektor działu wdrożeń. Absolwent kierunku Automatyka i Robotyka Politechniki Śląskiej, na wydziale Mechanicznym Technologicznym o specjalności Modelowanie komputerowe układów i procesów. W firmie CADVISION PANOVA Group zajmuje się kierowaniem wdrożeniami systemów CAD/PDM/PLM, Cyfrowych Bliźniaków opartych o technologie Przemysłu 4.0 wraz z integracją systemów inżynierskich i IIOT z systemami ERP, oraz kluczowymi klientami z branży przemysłowej.

Celem warsztatów jest wprowadzenie uczestników w podstawy inżynierii odwrotnej i przedstawienie korzyści płynących z zastosowania cyfrowego bliźniaka w zarządzaniu, modernizacji oraz planowaniu budynków mieszkalnych Uczestnicy poznają aspekty technologii skanowania 3D, modelowania cyfrowego oraz odtwarzania oryginalnych struktur zabytkowych. Warsztaty będą koncentrować się na praktycznych przykładach wykorzystania dokumentacji cyfrowej i realniej korzyści finansowej.
Podczas warsztatów nauczysz się:
1. Efektywnego wykorzystania dokumentacji cyfrowej inwestycji – dowiedzą się, jak szybko pozyskać i wykorzystać kompletną dokumentację cyfrową, aby przyspieszyć adaptację projektu, podnieść wartość nieruchomości oraz zwiększyć usprawnienie zarządzania budynkami dzięki pełnemu zestawowi informacji o inwestycji.


2. Zwiększania zwrotu z inwestycji (ROI)
– uczestnicy zrozumieją, w jaki sposób cyfrowa dokumentacja i nowoczesne technologie mogą realnie wpłynąć na zwrot z inwestycji, minimalizując koszty oraz maksymalizując zyski.
3. Praktyczne zastosowanie teorii na rzeczywistych przykładach (case study) – poprzez przykłady pokażemy, jak stosowanie dokumentacji cyfrowej i inżynierii odwrotnej działa w rzeczywistości. Uczestnicy zobaczą konkretne przykłady sukcesów i nauczą się, jak przenieść te doświadczenia na swoje projekty.
4. Podnoszenia wartości nieruchomości przy niskich kosztach – dowiedzą się, jak przy relatywnie niskich nakładach finansowych zwiększyć wartość mieszkań i innych nieruchomości, stosując nowoczesne technologie i dokumentację cyfrową.

KACPER KACZMAREK
Architekt zarządzający pokojami na wynajem

W roku 2010 uzyskał uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania. Jest członkiem Dolnośląskiej Okręgowej Izby Architektów, obecnie prowadzi biuro projektowe KACZMAREK ARCHITEKCI. Z najmem związany od kilkunastu lat, zarządza pokojami na wynajem we Wrocławiu. Przez ponad 10 lat był liderem wrocławskiego oddziału Stowarzyszenia Mieszkanicznik. Obecnie Członek honorowy Stowarzyszenia.Przy Stowarzyszeniu pełni funkcję eksperta ds. architektury oraz koordynuje inicjatywę Mieszkanicznicy Integrują (https://www.facebook.com/MieszkanicznicyIntegruja)

OPIS WARSZTATU:
Przyjrzymy się z bliska ustawie o Prawie budowlanym i Rozporządzeniu Ministra dotyczącym kwestii technicznych budynków. Przeanalizujemy zapisy w sposób szczególny dotyczące inwestorów. Punkt po punkcie omówimy zagadnienia optymalizacji mieszkań na wynajem i na części pierwsze rozłożymy najczęściej popełniane przez inwestujących błędy. A to wszystko poprzeplatamy quizem z wiedzy o przepisach które dotyczą inwestorów.

Błażej Gawęcki CEO AUTORUN / SHARELOCK.PRO

Automatyk z wykształcenia i zamiłowania. Absolwent automatyki i robotyki na krakowskiej uczelni AGH oraz budowy maszyn na Technische Universität Clausthal w Dolnej Saksonii ( Dipl. Ing.) Praktykę zawodową zdobywał rozwijając oprogramowanie sterowników silników spalinowych w jednostce R&D (Wolfsburg) jednego z największych koncernów samochodowych na świecie (VOLKSWAGEN AG). Od 9 lat z pasją współtworzy i zarządza firmą AUTORUN, której misją jest standaryzacja i skalowanie biznesu, bez względu na jego charakterystykę, poprzez automatyzację obiektową i procesową. Jego portfolio to kilkadziesiąt wdrożonych projektów IT oraz automatyki w branżach: automotive, pharmaceutical, sugar industry oraz innowacje z zakresu automatyzacji wynajmu krótkoterminowego. Pasjonat narciarstwa i turystyki górskiej.

Prelekcja poświęcona jest wykorzystaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji, do automatyzowania procesów na poszczególnych etapach inwestowania w nieruchomości na wynajem krótkoterminowy: od zarządzania remontem, przez obsługę serwisów OTA (np. Airbnb/Booking.com), check-in gości, zarządzaniu serwisem sprzątającym, a skończywszy na efektywnym zbieraniu opinii. Istotnym punktem prezentacji jest aspekt bezpieczeństwa inwestycji i sposobów minimalizowania ryzyka związanego z wynajmem. Dodatkowo przedstawione będą metody realnego obniżenia zużycia mediów zarówno podczas aktywnej rezerwacji obiektu, jak i pomiędzy rezerwacjami.

Robert Jarczyński Absolwent Uniwersytetu Ekonominego we Wrocławiu, Szkoły Głównej Handlowej, w Warszawkie, Wyższej Szkoły Gospodarownia Nieruchomościami, Uczelni ASBIRO. Prezes zarządu, inwestor, rentier, autor książki Żyj z najmu, wykładowca akademicki, szkoleniowiec. Aktywny inwestor na rynku nieruchomości od 2012 roku.